MÅNDAG

Jaha, idag har man då hunnit jobba, träna och nu sitter jag här och äter och väntar på att Marcus ska komma hem. Han har ju köpt en ny dator så nu kan vi äntligen börja se filmer från stationära till tv:n. Vi har alltid sett på den bärbara förut eftersom att hans förra stationära var värdelös.

Annars så har helgen varit hur bra som helst. Klassfesten var riktigt kul, härligt att få träffa alla igen. Sen så jobbade jag lörd men kände mig inte alls bakis så det gick bra. Sen for vi hem till Burträsk där jag förlängde min syrras hår sen tog vi det bara lungt. Söndag hade vi tänkt gå på marknaden men det var svinkallt så alla hade farit därifrån. Men det blev buffè på Wärdshuset senare på kvällen ist.

Aja, nu ska jag sluta skriva ingen orkar ändå läsa långa inlägg.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0