20 ÅR

Äntligen är jag 20! Igår var nog den bästa födelsedagen jag har haft, hade så grymt roligt! Det enda jag saknade var min älskling! Och jag har fått en massa roliga presenter så jag är helnöjd.

Presentkort på Aqua Spa
En Jetset klocka (Blå)


En stor seg råtta (Har alltid velat ha en bara för att)
En nagelförlängning
Träningskläder
En aik tandborste
Hårinpackning
Ögoncreme
Läpp balsam från Body Shop
Parfym, hudkräm och duschkräm från Bodyshop
Trisslotter
Pengar
En t-shirt från t-shirt store
3 par trosor från Gina Tricot

Tror det var allt?

Tack iallafall!




Kommentarer
Postat av: josse

sorry! hade glömt bort när du fyllde år skäms men grattis i efterskott :)

2010-01-10 @ 13:47:26
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: Fröken A-K

Vill bara säga GRATTIS I EFTERSKOTT! Kram kram

2010-01-22 @ 19:55:36
Postat av: Anonym

börja skriva mer :)

2010-01-22 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0