HÅRFÖRLÄNGNING

Härligt helg må jag säga!

Har glömt att berätta att jag gjorde en hårförläning i torsdags också. På Jessica. Glömde att ta kort men hon blev riktigt snygg. Vi körde på blont vågigt hår eftersom att hon har lite självlockigt. Efter vi satt i det så färgades underhåret en rödbrun färg. Det blev kanon!

Är det någon som är sugen på en hårförlängning så är det bara att höra av sig! Jag kör med keratin slingor, kallas även nagelslingor som jag smälter fast i håret med en speciell värmetång. Så är ni sugna så ring eller smsa min på: 0768235945. För bästa resultat så sak håret vara ungefär ner till axlarna. Jag tar 500 för att sätta in det och klipper även till det. Färgar om det behövs. Håret kan ni köpa för ca 1000 kr på rapunzelofsweden. Vill ni ha ett billigare alternativ så kan ni köpa från Tradera där ni får det för 300-600. Sök på nagelslingor. 100 stycken slingor behövs för en hel förlängning. Förlängningen håller sig i bra skick i ca 3 månader beroende på hur man sköter det.

Så hör av er om ni är sugna!



 


Kommentarer
Postat av: Josse

har du inge bra tips på vars man kan köpa bra clip lös hår?

2010-01-12 @ 00:06:49
URL: http://jj90.blogg.sej90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0