DEN EVIGA VÄNTAN

Nu sitter jag här och väntar på Emelie, hon sa att hon skulle komma lite tidigare, jag hoppas det, jag är så grymt rastlös!
Aja, vi ska ju och träna, jag hoppas verkligen att det går bra idag, det känns som nervös, tänk om det händer igen?
Nej, jag hoppas då inte det! Får ta det lite lungt och verkligen känns efter :)

Samtidigt som jag väntar så ser jag "Du är vad du äter", som jag har sagt förut, Anna Skipper tycker jag är lite för mycket, men hon får ju betalt för det hon gör så varför skulle hon inte överdriva, det blir ju roligare att se på, när hon nyper i fläsket på dom som är med :P Jag hoppas då att jag aldrig kommer att bli tvungen att vara med där, jag menar, den dagen man är med i "Du är vad du äter" så har det verkligen spårat! Så det är bara att träna och hålla igång :)


Nu kommer hon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0