FIKA OCH FOTBOLL

Lugn dag idag, hade NK lektion där vi såg film, men under hela filmen satt jag bara och tänkte på tårtan som väntade efteråt (A) Vi skulle ju nämligen få fika vi målare inne på måleriet :) En tant som vi hade målat åt bjöd oss på tårtor, sen fick vi bullar och skumtomtar också :) Gott var det :)
Sen åkte jag med Josse till Atorp för att äta med Macke, vi såg innebandy finalerna också, inte ens lite spännande må jag då säga!
Efter lunchen så åkte vi tillbaka till Kaplan för att hämta upp en kille Macke skulle skjutsa in till stan, sen efter det for vi tillbaka till Kaplan igen för att se lite på fotbollscupen, såg två matcher sen blev vi less, eller rättare sagt, Marcus  blev less :) Innan vi for hem så blev det en sväng på coop, där folk började kolla konstigt på mej eftersom att jag började stå och hoppa och skrika lite under ett telefonsamtal, haha, men det var roligt, jag gillar att va på coop, hih :)
Sen fick jag bestämma middagen också, det blev barbeque pommes och lövbit, mums! Sen Mackes pappas hemmagjorda brunsås hoppas jag på (A)

Nu ska jag lägga mej och vila lite, är helt slut! Inte mycket sömn inatt inte, och jag måste sova bra nu inatt och imorrn, för jag har ju cup på söndag i tältet, det som suger är att första matchen är klockan 8 på morgonen! Så det är bara att vara pigg och glad när man vaknar, hah :)

Skriver mer sen, får se vad som händer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0