FOTBOLLSCUP

Min rygg dödar mej bokstavligen! Har suttit på golvet och slagit in julklappar, sen skulle ja plocka bort allt skräp, var tvungen att böja mej upp och ner hur många gånger som helst, så nu gör ryggen ont :(
Aja, skönt iaf, alla julklappar är klara! :)

Jag är fortfarande förkyld, imorse var ja ännu mera tät i näsan och ont i halsen :( Men det är som en konstig förkylning, hela förra veckan var jag helt slut, trött och bara förstörd, orkade ingenting, nu i veckan har tröttheten försvunnit och istället har ja fått ont i halsen, ont i huvet, lock för öronen, och är snorig och jävlig :(
Som sagt så skulle ja ju spela cupen hur sjuk ja än var, och det gjorde ja också! Första matchen gick ju bra, vi vann med 2-0 mot Bygg tvåorna tror jag det var, men sen, matchen mot Linneas lag gick väl inte sådär super, vi förlorade med 2-0 tror ja det var, riktigt bra var dom, så det var lite otur :(
Men enligt Linnea ska vi spela imorrn också, för att vi vann en match och förlorade en, men jag vet inte, är det inte bara den som vinner gruppen som går vidare? Eller?
Aja, får höra med hon ikväll :)

Ikväll är det fotbollsmöte som står på shemat, sen har vi träning efteråt, men jag vet inte, jag känner mej inte frisk alls, och träningen är ju betydligt jobbigare än cupen på skolan, där går man typ :P
Så vi får se, men min syrra ville tydligen låna mitt rum, hon skulle ha nån kille här, hah :) Får se hur det blir :)

 Bubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0