GODSAKER

Efter mötet som tog mycket kortare tid än vad jag hade trott så for jag och Emelie hem till mej för hon skulle ha pengar att lämna till Veronica för filmen som vi köpte i Måndags :)
Min mamma hade bakat knäck! Så jag och Emelie slukade några och även ett par muffins och chokladbollar, grymt gott! Jag som inte skulle träna sen kunde ju äta mycket eftersom ja skulle slippa springa och få ont i magen, men inte Emelie, hihi, men hon åt ändå :)

Sen så har ja legat i sängen och gjort klart det mesta av mitt projektarbete, jag tror det blev bra, har bara några saker jag måste fråga Mona om imorrn, sen så är det klart, äntligen!
Jag känner mej så duktig som gör klart allt jag måste, jag brukar inte alltid vara såhär, men jag har mina perioder, så det är bara att passa på :)

Nu väntar jag på att Scrubs ska börja, sen ska jag nog försöka sova, nog för att det är en ganska lugn dag imorrn, men ja vill vila upp mej så att jag blir frisk, men jag känner mej inte så trött eftersom jag sov lite idag, så vi får se hur det blir med den saken :)
Sen har jag en syster som har fått jullov och har massa folk i sitt rum brevid mitt, dom lever om nå så förbannat, så jag kommer nog inte somna föränn seeeent ikväll :)

Godnatt alla, får se om jag skriver nått mer ikväll, kaaanske ;)

 
Okej, jag vet att Jocke kommer att döda mej för den här bilden, men jag var tvungen, jag och Emelie höll på att skratta ihjäl oss när vi såg den, och jag skrattar fortfarande!
Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0