GUITAR HERO

Igår så blev det Olles, riktigt trevligt faktiskt :)
Kom hem vid halv 5 så vi sov rätt så länge imorse, vaknade halv 3 faktist. Känns som om att hela dagen är borta. Men vi for till Burträsk iallfall vid 8 och nu så är Jocke och Emelie här och vi nöter Guitar Hero, jävlar så roligt det är! Även fast man inte är sådär superbra direkt. Men man får väl träna så att man blir lite bättre.
Klockan är halv 11 men det känns som om att den är 8, jag har verkligen vänt på dygnet, måste försöka somna lite tidigare ikväll så att jag kan vaknade lite tidigare imorrn, men det blir säkert inte så ändå, men va fan, det är ju lov!

Nu ska jag vara lite social, hooj!

Såhär bra ska jag bli!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0