GYMMA ELLER INTE?

Nu har ja ätit, det blev plättar.. Jag är inte sådär super för plättar, man måste äta så många för att bli mätt, och när man äter en så går den så fort att äta upp, men sen är det inte så gott heller, bara om man har en massa socker! Och hur nyttigt är det egentligen? hah :)

Nu ska vi nog fara snart, jag blev som sugen att fara och gymma ikväll ändå, men ja vet inte hur länge vi blir hos farmor och jag vet inte när Jocke kommer hem från stan heller, det kan ju bli sent, och gymmet har väl bara öppet till 8 eller?
Vi får se hur det där bli, han får väl höra av sig, om han kommer ihåg de, jag är för lat för att ringa :) Äsch, det blir säkert inget, jag kommer att vara för trött efter städandet :)

 
Nu drar ja, eller snart, morsan ska bara äta klart :)
Rimmade det där? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0