HEY YOU

Blir inte att träna idag, mår för dåligt :(
Måste vila upp mej, jag vill ju inte vara sjuk på jullovet, verkligen inte :) Så det blir möte, sen hem och sova, eller måste göra klart lite läxor igen, ska försöka iaf :)

Imorgon är det ju äntligen jullov som sagt! Har NK lektion på morgonen, skulle se film där tror jag, sen blir det TÅRTA och fika inne på måleriet, så ja får inte vara sjuk för ja vill inte missa det :] Efter det tror ja att vil slutar, men jag är inte säker, jag får väl hoppas på det :) En annan sak ja hoppas på är att Marcus ska ha bil imorrn så ja kan åka med han hem ist för buss, det skulle va skönt, så Marcus, kör bil imorrn :)

Nu ska ja ta mej en lite tupplur innan jag far :) Försökte sova för ett tag sen men just när jag hade börjat halvsova och drömma så där lagomt mycket så blev jag väkt :(

Marcus, this one`s for you :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0