MIN PAPPA ÄR SNÄLL

Guuud så sköönt! Snart får jag sova =9
Har väntat på det hela dagen, näästan :) Träningen gick faktiskt bättre än ja trodde, kändes som om jag inte skulle orka någonting, men det var en lugn uppvärming så jag fick som känns efter, sen var det bara spel så där kunde ja ju köra så hårt ja kunde :)
Innan jag for på träningen så kom pappa in, han var egentligen och såg hockey på Osten hus som är mittemot vårt, haha, han kom in och sa att dom hade halva priset på bakelser för att kylen hade gått sönder, sen så frågade han om jag ville ha en, klart jag ville! Nu har jag nått att smaska på imorrn när ja kommer hem från skolan, Tack PAPI, så snäll :)


 En groda fick jag :)


Imorrn så är det slut på det roliga! Vi har nämligen varit lediga från NK lektionerna i två veckor, så imorrn börjar jag halv 9 igen :( Sen så har vi inte ens gjprt uppgiften som skulle vara klar tills imorrn, men det är så svårt när man är i en grupp och ingen bor på samma ställe! Sen hinner vi aldrig göra den på skolan heller, men får göra ett bra resultat på provet ist, som jag tror är redan nästa vecka!
Fredagkvällen kommer att bli lugn, eftersom att vi har cup på lördag, och vi ska samlas redan kl 9! Kanske far till Jocke och Emelie och myser med nån film, sen skulle Marcus få sin present också, haha jag tror nog han blir nöjd :)


Nu ska in på tv.nu och se när Scrubs börjar, sen blir det att försöka soova ♥

 GODNATT ALLA HURTBULLAR OCH SOFFPOTATISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0