NY MOBIL

Nu mobil ju! Har varit i stan idag och köpt en Sony Ericsson W380, en samma som Emelie, fast en grå, hoppas du inte bli arg gumman!
Jag hade tänkt köpa en annan, men den var slut överallt nästan, sen fick jag ett sånt bra pris på den här eftersom att Marcus pappa jobbar där jag köpte den, hur snällt som helst! Så jag blev tvungen att slå till.
Jag är då nöjd, fanns inga andra som jag ville ha, hittade verkligen inga snygga och bra som inte var så dyra. Men jag gillar den här.

Jag har tyvärr inga nummer eftersom att alla for bort! Så snälla, skriv era nummer, vill nu ha mitt kan ni fråga :)

Tack!


Kommentarer
Postat av: Josefin

0702971159

2008-12-29 @ 17:16:03
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0