ROCK`N ROLL

Klockan är bara ca 9 och det känns som om att den är 6. Jag vill hitta på nått roligt, nu sitter vi ju bara och spelar hela tiden. Jag, Jocke och Marcus, eftersom att Emelie var tvungen att stanna hemma och plugga. Men jag ska fråga om vi inte kan ta bilen och dra till henne så hon får lite sällskap, men det får bli lite senare, hon måste ju få lite tid på sig att plugga först.
Kanske ta med nån bra film, jag tror hon behöver lite uppmuntran. Stackarn, jag tycker synd om henne. Men snart är det över, om hon bara klarar det.

Faan alltså, jag blir så rastlös, sen så har jag kvar två plastpåsar som måste säljas till imorrn, det kommer att sluta med att mamma och pappa måste köpa varsin, för jag kommer inte på nån som jag skulle kunna sälja dom till. Jag hatar verkligen plastpåsar just nu.

Nu är det då bestämt vars det blir att vara på nyårs. Jag och Marcus och förhoppningsvis Emelie och Jocke ska vara hos Sandra i skeå, blir nog riktigt kul tror jag, eller jag hoppas då det iallafall. Känns lite synd att skippa att vara och äta med dom vi brukar äta med, men jag tror nog att Lisa ska göra nått annat hon också, så det spelar säkert ingen roll. Problemet är ju hur man ska ta sig hem på nyårs, det måste ju bli taxi, men det är ju så satans dyrt, om man inte är flera så att man kan dela på det så de blir lite billigare. Får se.


Nu ska jag spela lite till!





Bara för att dom var så snygga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0