SHOPPING

Vaknade vid halv 9 idag för att fara med bussen klockan 10 till Marcus. Han kom och hämtade mig, sen när vi kom hem till honom så fick vi fika av hans mamma, mackor osv, hur gott som helst! Jag var hungrig eftersom att jag inte hade hunnit äta nått innan jag for. Efter vi hade fikat och vilat maten ett tag körde vi till Solbacken, Marcus skulle in på Expert för att kolla om en ny tv, och jag hade tänkt kolla om jag hittade nån bra och billigt mobil. Men jag har nästan redan bestämt mig för vilken jag ville ha, så Marcus pappa skulle kolla på sitt jobb om dom hade den, så skulle jag få den lite billigare. Inte dåligt!

Nu har vi då fixat upp tv:n, blev en Philips, 37 tum, den ser riktigt stor ut i hans rum, den såg mycket mindre ut i butiken, men nu jävlar! Han slipper äntligen sin lilla fula tv, äntligen! Så nu ska vi fixa nån bra film och inviga den nya.

Imorrn blir det att fara och kolla lite på rean, ska byta några saker också, blir perfekt!


Vad har alla fått i julklapp förresten?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0