STAAAN OCH HOCKEY

Idag har vi varit ute på rean och tittat lite, men jag tål verkligen inte att vara bland så mycket folk! Inte Marcus heller för den delen. Vissa ställen går bra som är lite större så att man kan röra sig lite iallafall, men andra ställen, som Gina Tricot tex, där är det ju ett helvete, man kan knappt gå in i affären! Så vi blev inte långvariga, jag lämnade tillbaka en ring eftersom att jag hade fått två likadana, sen så gick vi och fikade på Waynes. Jag hade tänkt köpa en macka men det fanns inga som såg goda ut så det blev en chokladboll och en chai lattè, Marcus köpte en kladdkaka och en coca cola. Han fick smaka min chai eftersom att jag inte trodde att han skulle gilla den, men han tyckte den var hur god som helst. Men lite för dyr tyckte han. Vi hann förbi jysk också för att kolla om en tv bänk åt min älskling, vi hittade en jätte snygg svart som inte var dyr alls, så det kanske blir den, vi får se.
Kom nyss hem från hockeyn, grymt tråkig match, dom spelade dåligt nästan hela matchen, sen förlorade dom också, så grymt onödigt! Aja, snart mat, sen ikväll vet jag inte alls vad som händer, blev erbjuden att köpa en biljett till station, men jag kände att det blir för bökigt, jag har inte min sprit här och inga snygga kläder med mig, sen ingen förfest heller, så det blev inge av, kanske blir ännu en filmkväll, men jag skulle vilja ha lite mer folk här, men Emelie och Jocke skulle bort, Robin var hos sin mamma, Anton vet ja faktiskt inte, men vi ska kolla om det nån som är sugen på att komma.

Nu ska jag längta efter maten! cyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0