STRESSIG DAG

oj oj oj, har haft mycket idag, och har fortfarande mycket att göra :) Var iaf på skolan vid 10, då målade jag tak och vägg ett varv i våtrummet, sen så blev det en snabb lunch, ( som vanligt var det äcklig mat så ja sitter här nu och håller på att dö av hunger! ) Sen så hade vi samhälls, jag kände att ja var på ganska dåligt humör, eller ja har varit det hela dagen, vet inte varför, kanske för att ja är halvsjuk och jätte trött, sen lite andra saker som jag stör mej på hela tiden, hah :) Så jag höll käft och försökte halvsova under halva lektionen, men sen så kände ja att ja kanske behövde anteckna lite så ja gjorde det, sen började Josse berätta lite saker så var intressanta, så tillslut så blev jag faktiskt på bra humör :)

Vid slutade iaf vid 2, fick skjuts av Josse in till stan, där träffade ja Emelie så ja väntar på bussen med henne, sen träffade vi även Malin :) Men när vi satt och i bussen så kände jag att det började stinka sprit, men inte så konstig, det var en alkis som var inne i bussen, jag vet inte vem det var, kan ha varit den som satt bakom mej, eller så var det en som hade gått förbi och satt sej längre bak, men iallfall, det stank! Jag var tvungen att plugga NK hela vägen hem, eftersom att ja inte kommer att hinna nu ikväll, kanske efter träningen men ja kommer att vara helt slut då :(
Jag ska nämligen fara till Emelie kl 5 och klippa hennes brorsa, sen så halv 7 ska vi ut med fotbollslaget och sälja plastpåsar, och efter det har jag fotbollsträningen, så jag har fullt upp ikväll :)
Väntar på min kära mor nu, vill att hon ska komma hem och skynda sig att laga mat, jag hade tänkt laga själv, men det var jävlart tomt i kylskåpet, inget som man kunde göra nått gott av iaf :(


Jag vill bara att det ska bli fredag, och helg! Sen är det bara en vecka kvar, och sen lååång ledigt, det blir mysigt :)

BALZAC IMORRN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0