DET ÄR JAG SOM HAR BETALAT FÖR SKORNA

Haha, tur man har mycket att göra! Ligger i sängen och skriver med min syrra på msn som sitter i rummet brevid, vi pratar om skor, MINA SKOR, som hon alltid ska låna :P Hon har erbjudit mej pengar så att vi ska kunna "dela" på skorna, alltså så att det är bådas, synd bara att hon är liten och inte har några pengar, mohaha =) Men såklart gullar hon för mamma, och så har hon lite money i fickan :)

Jag borde sova egentligen, jag har ont i huvet och är helt slut! Sen har jag börjat få ont i halsen också, jag känner mej sjuk :( Sen min nacke dödar mej! Har målat takvinklar idag, så att ja blev tvungen att stå och titta upp hela tiden, och nacken tar fan stryk av det.. ska be Marcus massera mej imorrn =]

Men nu får ja ta och försöka sova, eller först ett avsnitt av christine! :)

Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0