DET SER UT SOM EN SVINSTIA

Jag har just fått i mej lite föda, det blev egna klyftpotatisar, lövbit, sås och grekisk sallad! Grymt gott! Jag har nog aldrig varit så hungrig,och eftersom att jag och Macke skulle laga mat själva så blev det ju lite senare än vanligt eftersom han är så förbannat seg! Haha förlåt bebji :)

Btw, Marcus lyckades få i sej ett halvt kilo stekt lax, halva tallriken med pressad potatis, en hel skål med romsås och grekisk sallad! Jag kan då inte klaga på att han äter för lite iallfall :)

Nu sitter jag och väntar på Idol, jag vet inte om jag tycker nån av dom är riktigt bra, men ändå måste jag titta på det, sen har jag inget bättre för mej denna fredagkväll, men imorrn,då blir det åka av!

Jaja, nu måste jag väl dra mej till köket och städa lite, ser ut som om man en gris har varit där inne och slickat varje skål, ha en naaajs friday night!


 Jocke, ring om du ser det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0