GODKVÄLL

Sitter i soffan och funderar på om jag ska försöka fortsätta läsa boken som ska vara läst till på måndag, men ja tror att ja kommer att vänta tills tonight, efter träningen, kommer ändå inte kunna somna i första tagen eftersom att träningen börjar kl 9! Slutar väl där vid 10, men då är man ju så pigg när ja ska försöka sova, så det kommer icke att gå :)

Sen funderar ja på varför jag alltid känner mej sjuk på torsdagar? har varit så varenda torsdag sen vi började 3:an..
Jag tycker att ja borde vara pigg eftersom jag har sovmorgon, men inte det inte, jag är allti snorig och mår illa, och känns som om jag har feber, sen denna tordag som pricken över i:et har jag en blåsa på min tunga! Den får mej att klaga, för det gör så ont!

Ska jag sammanfatta dagen så ska jag berätta att det inte hänt mkt alls, vaknat, skola i 1,5 timme, sen hem och suttit i soffan, hunnit slängt i mej lite mat, och nu försöker mina föräldrar att få med mej och se hockey på Ostens hus, men jag hinner ju tyvärr bara se 2 perioder, då känns det inte värt, alltid sista perioden som är bäst, enligt mej iaf :)
hmm, nu far dom snart, då får ja huset för mej själv, kanske hittar på nått bus, who knows..

Och nu fyller både Linnea och Marcus år snart, då kommer dom att bli mina söta små 18:åringar, haha jag fyller 19 snart, ägdaa


 Live Your Life (Ft. Rhianna) - T.I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0