HELGEN ÄR NU HÄR

Värt att fara på skolan idag, vi började halv 11, sen slutade vi kl 12 typ, eller vi for för vi hade eget arbete :)
Skjutsade in några klasskompiar till stan, blev tvungen att tanka, sen for jag till Marcus :)

Har hunnit träna lite, sen blev ja tvungen att äta en lunch till, eftersom att gröten på skolan var alldeles klumig och äcklig, så jag åt bara två mackor :( Nu har ja tryckt i mig tacogratäng som fanns kvar, ahah det var gott =]

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, ja känner mej hängig idag också, hela veckan har ja varit helt slut och haft ont i huvet så jag orkar inte göra nått ikväll, vill bara viiiilaaaa!


Marcus slutar om två timmar..hmm, vad ska ja hitta på tills dess, sova? Skulle va skönt, eller så far jag in till stan en sväng, har några köp som måste göras, jag gissar att ja ändå ska hämta Marcus efter jobbet, om han inte körde själv idag, aja, vi får se :)

Puss!


  Girls - Sugababes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0