HUVUDVÄRK OCH FUNG-SHUI

Nu är jag äntligen klar med läxan om Fung-Shui/Kinesisk örtmedicin som vi har till imorrn! Snacka om att vara ute i sista minuten, men sån är jag, väntar med allt till sista dagen, så har det alltid varit och jag är rädd att så kommer det att förbli :) Men jag är glad att jag fick det gjort, men jag vet inte om jag riktigt har fattat det ja skulle göra, jag kan vara ute på helt fel spår, gaash jag orkar inte bry mig, bättre nått än ingenting iallafall :)

Sen har vi ju en bok som skulle läsas till imorrn, men den är bara halvläst tyvärr, men jag tror att jag fattar vad den handlar om, jag får väl läsa sista kapitlet så jag vet hur den slutar :) Annars så lånar jag den från biblioteket när vi ska skriva uppgiften som hör till, det är lugna puckar! Ingen fara på färden osv :)

Jag har nu legat i sängen sen ca halv 8, jag är så slut i kroppen, och i huvudet, jag hoppas jag kommer att somna så fort jag blundar, det har varit en hård helg, och framför mej har jag nu en hård vecka med skola och träningen, känns ju peppande, aja, jag fäller inga tårar, och ser det positiva i allt, säger vi :)

Nu ska jag njuta av ett Gossip Girl avsnitt, var ett tag sen jag såg det så det ska bli spännande ;)

Sen väntar jag på att min älskling ska ringa, han lovade att ringa innan han skulle sova, hoppas att han kommer ihåg det bara :)

 Det är snöstorm ute just nu, ta mig tillbaka till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0