JAG LIGGER I HÅRDTRÄNING

Då var ännu en skoldag avklarad, inte länge kvar till jullov nu :) Vi räknade ut hur många skoldagar det var kvar, om jag inte minns fel så sa Gille att det bara var 19 SKOLDAGAR alltså :)
Idag har vi haft religion, fått ännu en läxa om kinesiskt tjoller, nu var det visst om qi-gong osv, jag som var nöjd igår att ja hade klarat av läxan, och nu får vi en till, typ likadan!
Men det löser sig nog som allt annat :)

Nu väntar jag på mat, kycklingsallad! Sen ska jag dra iväg på boxercise, jag hoppas verkligen Emelie vill hänga med, vill inte fara själv :) Sen efter det så har vi fotbollsträningen, så jag är väl hemma där vid 9 halv 10 :)

Och imorrn fyller min älskling år! Har köpt en present nu, men det var bara en liten sak, ska kolla lite till på onsdag, för jag kan ju inte fara till han imorrn eftersom att jag har APU, det suger, men sånt är livet :)

Nu ropar modern mine, det är mat :)
Skriver sen ikväll!


 Hot n Cold- Katy Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0