MIN ÄLSKLING BLIR 18

Nu är jag hemma! Har duschat och ätit och ligger i sängen, är helt slut i kroppen, fast det är inte så konstigt :) Hoppas jag inte har allt för mycket träningsvärk imorrn, då kommer jag inte orka med att jobba en hel dag!

Jag har en känsla av att den här veckan kommer att gå jätte fort, jag vet inte varför, måndagen är redan slut, men det känns som om att det är söndag :) Men det är ju bara bra, då blir det ju helg snabbare! Har inga planer för helgen, kanske ut och äta med Marcus eftersom han fyller 18 imorrn :) Inte länge kvar nu älskling!
Tror inte jag orkar festa, måste spara pengar, sen lät inte station så lockande, eller jag kanske ska försöka få med Emelie och Jocke på Olles, fira Marcus tänkte jag, det skulle ändå vara kul, äta nått gott osv :) Aja, jag får höra med dom :)

Nu ska jag se om det är nått på tv, eller så ska jag läsa klart tidiningen som jag köpte idag, skvallertidningar är alltid lika roliga att läsa, fast man ska nog ta det med en nypa salt :)

 Snart 18! Dagen du har väntat på hela dit liv, haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0