KAPLANMÄSSAN

Har inte blivit mycket skrivet idag inte. Har haft fullt upp på skolan. Har nämligen varit kaplanmässan. Så jag har stått där ända till klockan 7. Sen svängde jag förbi Marcus för att hämta hans packning. Imorrn drar vi ju till Hemavan till på lördag. Ska bli riktigt kul faktist. Var längesen man umgicks med Lisa känner jag, ska bli grymt kul!

Idag fick jag även veta en positiv sak, jag blev riktigt chockad, men ända riktigt stolt över mig själv! Och glad såklart, men får inte berätta än så ni får veta senare.

Nu när jag kom hem så tränade jag ett tag, och nu sitter jag bara här och lyssna på musik. Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag, ha en bra fortsatt kväll!


Superheroes (Epic version) - Edguy
Scarlet Rose - Edguy
Save me - Edguy
Wind of Change - Scorpions


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0