SNART LOV

Det känns så grymt skönt att ha gjort bort svenska nationella provet. Skrev förjävla mycket och jag vet inte ens om det blev bra, hah! Vi får väl se, men nu är det gjort iallfall. Vi slutade efter det så jag gick en sväng på stan med Filip, Johan och Isak. När dom lämnade mig för bussen så träffade jag Josse och gick med henne ett tag. Tog bussen hem vid 1 där jag träffade Viktor. Vi hade en trevlig pratstund under bussresan, haha.

Känner mig rätt sliten så jag ska nog försöka vila lite innan vi ska äta. Har första fotbollsträningen på ca 3 veckor ikväll. Jag känner mig sliten och har ont i magen, inte ett bra tecken. Så vi får se hur bra det går. Jag måste då fara för jag skulle ändå köra så. Känns tungt att ha träning i Skellefteå. Man vi ju bara träna sen hem snabbt så att man hinner göra något annat. Träningarna blir ju så grymt mycket längre eftersom att man först ska till Skellefteå sen hem också.

Aja, jag tror jag börjar bli lite less fotbollen. Känns som om att det är lite för seriöst för mig. Jag vill bara spela för att hålla igång. Men man kan ju inte alltid få som man vill.

3 dagar kvar! Sen är det påsklov. Det innebär påskägg, påskmat, påskmust, ledighet, snowbard osv. Jippi! Någon mer än jag som längtar?






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar ocksåååå sen är det station och balzac att se framemot också :D

2009-04-06 @ 15:25:00
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-06 @ 15:32:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0