TISDAG

Jag har haft en riktigt bra dag idag, känner mig på så grymt bra humör! Har haft skola från halv 9 till halv 4 men den har inte ens varit jobbig. Har bara haft måleri så vi har jobbat i några häften och målat lite. Har mest bara skrattat hela dagen. Sen träffade jag Emelie på stan där vi kikade runt lite och jag hittade ett par guldringar, jätte snygga. Åkte buss hem vid 4 och när jag kom hem så har jag även fått mina linser, spännande! Ska hämta ut dem senare ikväll.

Jag pratade ju om att ta ut mina flätor idag, men jag tror dom får sitta ett tag till. Kändes jobbigt. Vi tog ut Antons flätor idag, haha, han fick rätt så lockigt hår. Såg lite roligt ut. Jag undrar hur fan jag kommer att se ut när jag tar ut mina.

Ikväll tror jag att jag ska fara och simma och bara ta det lungt. Kanske blir en solning, jag tror nästan det.

Idag firar även jag och min älskling 1 1/2 år tillsammans. Jag älskar dej så mycket babe! Grattis till oss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0