LEDIG DAG

Då var man hemma i Burträsk. Känns bra. Min mamma har gjort mitt rum hur mysigt som helst. Bytt gardiner och satt upp hyllor osv. Har även fått min fotbollsdress har jag märkt. Den var ju riktigt snygg faktiskt. Hoppas den har bättre kvalla än alla andra dressar vi har haft. Josse ringde och berättade att vi har fått våra studentkläder som vi har beställt. Spännanade, hoppas hon tar med kläderna imorgon då.

Jag fick såklart bestämma middagen idag. Haha, det blev tacos. Har längtat efter det kan ja lova. Ska bli riktigt gott. Ikväll blir det att ta det lungt. Kanske fara förbi träningen en sväng. Ska inte träna, känner mig så jäkla förkyld. Ska förbi farmor sen blir det nog att gå ut och gå en sväng istället.

Just nu sitter jag och trår godis i mängder, de som sa att 3 veckor utan godis skulle ta bort sötsuget, bullshit säger jag bara. Haha, nämen, mitt godissug tror jag aldrig kommer att försvinna. Det är så grymt gott! Gash, är nog inte så bra för mig men. Jag får väl försöka dra ner på det, men sluta helt kommer jag aldrig att göra.

Nej, nu ska jag göra nått, vet inte vad, men nått kommer jag säkert på.. typ packa upp kanske?

 Såhär ser alltså mitt hår ut just nu, inte så bra bild men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0