ONSDAG

Härlig dag idag. Vi har gjort klart några frågor, testat på lite dekorativ målning och även fått måla påskägg, haha! Sånt här gör jag mycket gärna varje tisdag och onsdag istället för att vara på Apu. När vi slutade så blev det Waynes med Filip ett tag innan han skulle med bussen. Jag var tvungen att vänta till 4 jag med på stan så det var skönare att sätta sig där än att springa runt på stan. Btw, om nån ur min klass läser så börjar samhälls lektionen 11 imorrn istället för halv 1.

Har nyss kommit hem till Marcus. Ikväll är det fotbollsträning mellan kvart över 7 och kvart över 8. Sen blir det nog bara lungt. Nu blir det mat!





Kommentarer
Postat av: erica

hej,älskar när du skriver tips på bloggen,bland annat om sminkning osv,haru några?

2009-04-08 @ 19:10:13
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0