TATTOO

Home from school! Nämen, kom hem för ca 40 min sen. Trött, hänging och nästan livlös klev jag ur bussen. Jag tror jag är sjuk lite. Har ont i huvudet och fryser som jag just har klivit ut ur frysen. Ska kolla senare om jag har feber. Nu sitter jag och försöker knåpa ihop mitt samhällsarbete. Sen ska jag ge mig på att kika efter vilka bilder jag ska ha till mitt projektarbete som snart ska redovisas. Känner att jag behöver göra bort lite saker nu så jag slipper det sen.

Anyway, på torsdag smäller det! Det är då det gäller, tatueringen blir gjort. Förmodligen. Om hon inte åker på magsjuka igen, eller jag kanske är sjuk eller nått liknande. Men det är så det är tänk iallfall. Jag kan säga att den blir i nacken, och det som jag ska göra är mitt stjärntecken som ni kan se där uppe på min header. Anledningen till att jag gör den är för att jag tycker det var så klockrent att mitt stjärntecken (stenbocken) även ser ut som mina initialer. Älskar det! Sen är den så enkel och bara helt awsomeeeeee


Kommentarer
Postat av: linda

vem tattuerar dig =)

2009-04-21 @ 15:03:56
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0