HEMMA IGEN

Hemma från Luleå nu. Det har gått jätte bra! Håret blev hur bra som helst och det var faktiskt riktigt trevligt! Jag tror jag har ändrat mig, håret får nog vara mörkbrunt ändå, det funkar ju så varför ändra det? Jag känner mig helst slut även fast jag mest har suttit hela dagen. Vi åkte vid halv 12 imorse. Körde förbi för att hämta upp Robin sen hämtade vi min älskling som hade varit på AF. Efter det så åkte vi till Luleå och var där vid 2. Sara började med att ta ut det gamla håret. Det gjorde rätt ont på vissa ställen men det gick bra! Efter det så fick min hårbotten vila ett tag och hon gjorde håret på min syster. Det blev riktigt snyggt! Efter det var det min tur, gick ganska fort att sätta in det så vi var väl klara med allt vid 6 tiden. Då åkte vi iväg till Piteå för att äta! Var hur hungrig som helst! Vi åt på Max och jag åt upp ett helt Maxmål för typ första gången i mitt liv. Efter det åkte vi hem och svängde förbi hemmakväll för att hyra några filmer. Det blev simpsons filmen och American Gangster. Nu är vi som sagt hemma och ligger och ser Prison Break. Dagen har varit greeat och jag säger tack till Robin och min bejb som orkade vänta i ca 4 timmar på att vi skulle bli klara, Tack!

Kika in här på Saras blogg om ni vill!

Nu ska jag mysa lite med Marcus sen soova! Får se om jag lyckas somna eftersom att hårbotten är så öm pga förlängningen, men det ska nog gå bra!



Jag är grymt jävla lycklig just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev inte ditt naturliga hår slitet efter hårförlängningen eller blev det bättre ? =)

2009-08-11 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0