SÖNDAG

Igår hade jag verkligen en helt grym dag och kväll! Vi fick våra biljetter sålda för mer än vad vi trodde. Sen blev det fest med god mat och gott att dricka. Blev glad över att Emelie och Jocke orkade dra sig till Stackgrönnan. Drog ut på Olles där jag träffade trevligt folk! Sen Max och efterfest hos Tobbe! Riktigt ball kväll!

Och idag har jag varit och hälsat på hundarna jag ska sitta hundvakt till, hur söta som helst! Ägaren var också hur trevlig som helst och jag tror verkligen att det här kommer att bli riktigt roligt eftersom att jag själv vill ha en egen liten hund. Helt underbara!

Ikväll så blir det nog en riktigt myskväll,eftersom att det blev så sent igår så är man rätt sliten idag. Ska försöka få med Macke och hyra en film och köpa lite onyttigt, sen hördes det som om Eva hade bakat en tårta! Jag kan bara säga att jag älskar bakisdagar!

Imorrn om jag hinner ska jag nog dra in till stan och kika lite, men vi får se hur mycket tid jag får över. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket fick ni för biljetterna?=)

2009-08-25 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0