SÖTNOS

Imorse så for min älskling på en jobbintervju vid 9 så jag blev lämnad i sängen själv. Han kom hem igen vid 10 tiden och väckte mig och frågade om jag ville ha frukost, klart jag ville! Så han gick ner och jag lyckades somna om igen. Vid 11 så väckte han mig och stod där med en bricka där han hade bakat scones, gjort en smothie och lite annat gott! Hur söt som helst och hur gott som helst! Vi fikade i sängen sen låg jag kvar till ca 12. Gick ner och han sa att jag skulle kolla i kylskåpet. Så det gjorde jag såklart! Där stod min favorit festis cactus/lime! Sen skulle ja kolla i frysen där låg en Ben&Jerry`s! Hur snäll som helst! Jag känner mig så bortskämd, men det var jätte gulligt! Tack bejb!

Nu sitter jag i soffan och gör lite av varje. Marcus är ute och hjälper sin morfar med en damsugare. Senare ska jag försöka få med han till stan för att gå och kika lite. Blir så trött av att sitta inne. Men vi får se vad som händer!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0