DAGEN

Har just duschat och fikat klart! Behövde duschen för att värma mig lite, har frysit idag, usch! Men nu känns det bättre, lite mat i magen också eftersom att lunchen idag verkligen inte var någon höjdare!

Dagen har gått bra. Kom lite sent till lektionen eftersom att Marcus bil var så förbannat kall så vi fick vänta lite längre så att den skulle starta åtminstonde. Henkes lektion gick fort idag, vi gjorde ingen jobbigt heller, sen slapp vi även få läxa! Skönt eftersom att jag har ett prov till Torsdag som är ganska stort. Även ett till Måndag. Efter svenskan hade vi lunch sen målariteknik. Där jag hade sån tur att vi slutade halv 1 så jag hann då med bussen iallfall!

Jag och Josefin har gjort ett vad nu. Eller jag gjorde det med henne och hon gick med på det. Vi ska sluta äta sötsaker på veckorna! Vi ska hålla det här till vi ska till Ghana för att få bort sötsuget som jag vet ja kommer att ha om jag inte lägger av med sockret på veckorna. I Ghana finns det som sagt inte en kiosk ca 100 meter från där man bor. Som jag har nu då, så det är lika bra att skippa det där. Så om någon ser mig gå och äta nått sött så kom fram och slå mig på käften och ta det jag äter från mig och släng det på marken och stampa på det! Jag menar allvar, jag ska inte förlora. Haha, nämen vi har inte kommit på nått straff än, men det ska vi nog fixa, hih

Det är så fint väder ute så jag vill inte sitta inne. Ska nog ta ut hunden på en liten promenad. Om jag får med mig honom, han ser lite trött ut..Jorå han vill med! Det enda man behöver säga är "ska vi gå ut" då blir han tokig, haha! Vi hörs sen!



Frukt och grönt som gäller framöver!

Kommentarer
Postat av: Josefin

vi får ära russin va?

2009-02-17 @ 11:29:21
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: LAWL

haha, om "jag" slår dig på käften så tror jag inte att du uppskattar det även om du trår godis!

2009-02-17 @ 15:22:41
URL: http://bubben.bajs.nu/kabbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0