DAGENS PLANER

Skönt med en sovmorgon! Jag känner mig både frisk och utvilad! Första dagen på hela veckan där jag inte vaknat med huvudvärk! Det är ju ett plus.

Dagen ser ut så att jag ska dra mig upp ur sängen och få mig något att äta. Hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Vid 3 så kommer vi att dra oss in till Skellefteå. En sväng på stan för att hitta en present. Sedan så kommer vi att möta upp födelsedagsbarnet och lite annat folk för att fara och äta någonstans. Efter det så blir det fest och bastu. Blir nog riktigt roligt! Däremot så kommer jag att vara nykter ikväll, eftersom att vi måste ta oss hem på något sätt. Imorgon är det nämligen fotbollscup tidigt på morgonen, så jag tyckte det blev lättast så att jag körde. Men det blir nog riktigt roligt ändå.

Nu ska jag väcka min älskling som ligger och sover än. Vi måste upp och äta, jag är jätte hungrig! Ha en bra dag! ♥






Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra dag du också!

2009-02-07 @ 12:28:52
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jen

riktigt snygg layout ! ;-)

2009-02-07 @ 12:40:36
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0