FRUKTSALLAD OCH HOUSE

Nu har jag tränat i ca 45 min, hunnit äta en fruktsallad och nu sitter jag och ser House. Gash, det är så spännande! Efter det så blir det nog sängen, känner mig trött och slut. Blir att plugga tills Scrubs börjar och sen bara ligga och mysa framför det.




Det är alltså onsdag imorgon. Redan? Visst går veckorna fort! Jag älskar onsdagar! "Lillördag". Nämen, det är skönt att ha gjort bort de första dagarna på veckan som är de jobbigaste, eftersom att jag jobbar tisd, onsd. Sen är måndagen bara lång och tråkigt. Sen gillar jag även onsdag för det är som en vilodag för mig, sen brukar jag oftast fara till min älskling efter jobbet och bara ta det lugnt och släppa allt. Underbart! Sen har jag ju sovmorgon torsdag och fredag är ju fredag så den dagen är aldrig riktigt jobbig.

Nu ska jag se klart House sedan blir det sängen! Hoppas ni har haft en bra dag och sover gott! :)

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hehe men det lät ju skönt :)

2009-02-18 @ 12:05:55
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0