MÅNDAG

Det går ju riktigt bra, har fått sålt rätt många faktiskt! Men än finns det kvar! Så passa på!

Jag tog sovmorgon imorse. Jag har inte fått sova nått inatt. När klockan ringde hade jag sovit inte mer än en timme. För det första så for mamma på akuten. För det andra så hade jag min älskling brevid mig i sängen och han hade feber. Eller han svettades ut all feber! Så hela sängen har varit blöt. Han gick upp och ner ur sängen flera gånger för att han skulle lufta sig. Vi blev även tvugna att byta lakan. Eller vi tog bort lakanet och la oss på mitt överkast istället. Det funkade, inte lika blött iaf!

Eftersom att ja aldrig lyckades somna så hade jag världens huvudvärk hela tiden, och den blev bara värre. Så när klockan ringde blev jag tvungen att få sova lite till. Så jag tog sovmorgon. Jag har massa träningar ikväll så jag behövde sömn. Sen har jag massor med läxor att göra! Men jag ska börja göra mej klar nu för att fara in till stan. Har en lektion. Sen ska jag hinna på balder med några av linnena jag ska sälja. Jag är så glad att jag får bort lite av kläderna, för min garderob är överfull. Kanske kommer lite mer kläder ikväll. Jag ska kolla lite nogrannare, så håll utkik ännu en gång!

Nu ska det sminkas och håret ska fixas! Puss sötnosar!


Kommentarer
Postat av: erica

verkligen jättefin blogg du har!

2009-02-02 @ 21:49:30
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0