MIN TATUERING

Som vissa vet så har jag ju en tatuering. Gjorde den för ca 1 år sedan. Jag gillar den verkligen men jag måste fylla i den. Har behövt göra det länge men jag är för lat! Jag har också börjat fundera på en till. Som alla säger, när man har börjat går det nästan inte att sluta. Jag är sugen på nått litet i nacken. Det skulle vara snyggt eftersom att jag för det mesta har mått hår uppsatt. Har inte riktigt bestämt vad än men jag ska börja fundera lite.

Den jag har den sitter i svanken. Ni som funderar på att göra en där och undrar om det gör ont så kan jag säga att jag trodde det skulle vara värre. Jag var inte så nervös när jag var påväg dit. Men när jag väl satte mig i stolen så blev jag så äckligt nervös. Jag är även rädd för nålar. Jag hade med mig Marcus men just när han skulle börja tatuera så säger Marcus att han ska ut en sväng för att träffa en gammal kompis som han inte hade träffat på länge som flyttade dit när dom var mindre. Jag som ville att han skulle hålla mig i handen så jag hade nått att knipa i om det gjorde jätte ont! Men när han väl började så var det inte så farligt. Konturerna var värre än när han skulle fylla i den. Sen fanns det ju vissa ställen där det gjorde ondare. Just vid ryggraden var det en öm punkt! Men annars gick det bara fint! Nu saknar jag nästan smartan litegrann, jag vet inte varför. Jag tror det är för att jag har varit rädd för nålar hela mitt liv. Sprutor brukar vara ett helvete. Men nu när jag har tagit några så känns det bara spännande att ta en till, jag tror det är för att jag nästan har kommit över min rädsla. Nu är jag som orolig men på ett annat sätt, det är som mer spännande. Svårt att förklara. Men det är kanske så det känns när man nästan har kommit över en rädsla, man är inte riktigt framme än. Bara nästan.

 ♥

Nu vill jag veta, har ni någon/några tatueringar? Och vad betyder dom för er?

Kommentarer
Postat av: Leia

har ingen, vågar nog inte heller, gillar inte nålar =)

2009-02-03 @ 16:25:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ANONYM

jag har en tatuering på mitt innerlår av bamse :)

2009-02-04 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0