PROV

Godmorgon på er!

Jag har varit varken sen ca halv 9. Jag blev tvungen att gå upp lite tidigare och hinna plugga det sista. Jag tror jag kan det mesta nu, eller jag hoppas då det! Det händer inte att vi har prov så ofta så jag är inte riktigt van. Jag vet inte om jag kommer att kunna allt när jag väl sitter där. Men vi får väl se!

Jag ska snart fara och äta lunch med pappa. Han skulle bjuda mig. Men jag kände imorse att jag inte ville starta dagen med skräpmat så jag gjorde en smotie. Banan, vaniljyoughurt, lite fil och hallon! Hur god som helst! Så jag har då fått i mig lite nyttigt iallfall. Har hunnit fixa mig och nu sitter jag här och pluggar ännu mer medans jag väntar på att min pappa ska komma och hämta mig.

Kort dag idag, en lektion sen blir det förmodligen att besöka ett företag, om chefen där hade tid. Sen blir det att fara hemåt och ta det lugnt ett tag, äta sen två träningar. Löpning och fotbollsträning. Det är rätt kallt ute så vi får väl se hur det blir med löpningen. Brukar alltid bli kallare på kvällen och vi ska springa vid 8.

Men ni får ha en bra dag, så hörs vi sen! Puss!


Kommentarer
Postat av: k

smoothie med fil m det måste jag testa :D

2009-02-19 @ 15:20:21
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0