DAGENS FRÅGA

Godmorgon!

Har vaknat för ett tag sen och det känns inte som om att det bli någon skolan idag heller. Kroppen känns rätt slö och huvudet tungt. Men jag är inte lika snorig! Så det är på bättringsvägen. Jag tittade även ut genom fönstret. Det är snöstorm! Så jag är inte det minsta sugen på att köra bil idag. Jag får hålla mig hemma och vila upp mig istället! Men det är ju inget fel med det heller.

Jag som hade planerat hela den här torsdagen för att jag trodde att jag skulle vara frisk, förbannat! Det är skönt att vara sjuk nån dag, men sen börjar man bli rastlös! Jag måste egentligen förbi UM idag för att förnya mina p-piller, även fråga hur man förskjuter eftersom att jag ska till Ghana i 3 veckor. Jag börjar känna mig stressad eftersom att det bara är några veckor kvar innan vi far, och jag har en hel del saker som måste köpas. Men jag har ju fixat bikinisar iallfall! Hah, det är ju nånting. Men nu fattas andra kläder, saker från apoteket och mycket annat. Därför hade jag tänkt ta en sväng på stan idag efter skolan, för att hinna köpa det mesta och även hinna på UM. Men så blir det ju inte. Jag hatar verkligen när saker som man planerar inte blir som man vill, därför ska jag lära mig att inte planera allt för mycket. Jag ska försöka bli en mer spontan person :)

Saker brukar oftast bli roligare om man inte har planerat före. Då har man inte hunnit föreställa sig hur det ska bli. Då blir man inte alls lika besviken om det går i stöpet. Så hur är ni?





Kommentarer
Postat av: Josefin

hehe du känner mig :) jag är sjukt spontan...eller impulsiv kanske är ett bättre ord :P

2009-02-05 @ 11:10:45
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0