DRAR TILL STAN

Godmorgon!

Vaknade för ungefär en timma sen. Jag känner mig riktigt utvilad idag faktiskt. Fortfarande lite ont i halsen men. Sitter och äter just nu och väntar på att Marcus ska ta sig upp ur sängen så att vi kan få fara iväg till stan. Ska köpa lite saker till Ghana som jag glömde i Onsdags. Sen blir det att fara hem till Marcus och vara där tills imorgon. Det blir nog att bara ta det lungt ikväll. Mysa framför någon film eller liknande.

Det är redan fredag! Det känns som om att den här veckan har gått riktigt fort. Jag har inte riktigt hängt med. Snart är det Måndag igen och jag drar iväg till Ghana. 3 veckor! Det som är skönt är att när vi kommer hem går vi bara några dagar sen har vi lov igen! Och vi drar iväg till fjällen 29 april. Och jag ska tatuera mig den 5 april! Jag har mycket att se fram emot. Känns bra.

Men nu ska jag äta klart sen försöka väcka min älskling. Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0