MÅNDAG KVÄLL

Hemma från träningen nu. Det blev så att jag bara körde styrkan på Boxercisen och var med på tekniken på fotbollen. Jag känner mig inte riktigt hundra. Så jag tog det lugnt. Nu sitter jag och fikar och väntar på att 2 1/2 men ska börja. Sen blir det nog dusch och sängen. Jag vet, det är lov, jag vill göra saker på kvällarna, va uppe och ha roligt. Men jag är ensam! Marcus ville inte komma till mig idag så jag får väl se nån film själv istället då. Är det bara jag som tycker det är tråkigt att se film själv?

Aja, men imorgon blir det upp tidigt för att fara till Emelie och börja göra underarbetet, sen får vi se om jag hinner tapetsera imorgon eller inte.

Men nu ska jag se lite tv, puss!




Kom till mig älskling? Jag saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0