SHOPPING OCH FIKA

Sitter hos Marcus nu och har nyss suttit på motionscykeln. Halsen känns bättre så jag tog mig ett pass på den. Riktigt skönt nu efteråt. Det gick bra på stan också! Hittade ett par mjukisbyxor, lite sportigare eftersom att jag köpte dem på Stadium. Men riktigt snygga! Sen köpte jag en sporttop också. Behövdes verkligen. När vi var klara på stan så for vi förbi Coop och köpte med oss lite fika hem. Chokladbollar och annat gott!


Nu väntar jag bara på maten. Det luktar riktigt gott ska ni veta! Eva har lagat fläskfilè som är fyllda med massa godsaker, samt klyftpotatis och en grekisk sallad! Visst låter det gott?

Ikväll blir det att ta det lungt. En sväng förbi min klassfest men jag ska inte drick. Trodde inte det skulle bli så jag hade planerat att dricka imorgon istället. Jag orkar inte dricka två dagar i rad känner jag. Sen hade jag lovat min älskling att vara med han så mycket som möjligt eftersom att han kommer att vara utan mig i 3 veckor! Och jag utan honom :( Men blir att fara förbi ett tag och kolla så att dom sköter sig, hah!

Nu ska jag gå ner och kika om maten är klar, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0