ÄNNU EN MÅNDAG

Heluuu

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft  någon lust. Inget bra att skriva heller. Helgen har varit rätt lugn. Match osv. Har även gjort min hårförlägning nu. Det blev riktigt bra tycker jag. Men färgen på löshåret var en aning ljusare än mitt. Så jag ska nog färga det lite mörkare så det blir peeerfek! Håret är riktigt långt så det känns lite annorlunda. Men man vänjer sig nog.

Kort dag idag. Två lektioner. Sen drog jag, Macke, Robin, Anton och Morgan ner på stan och köpte mjukglass. Eller jag köpte det. Robin köpte slush eller vad det heter. Dom andra var för snåla för att köpa nått, hah! Jag köpte en blåbärsmjukglass. Mjuklass med blåbärssmak alltså. Hur god som helst!

Sen så körde jag hem och har nyss suttit ute i solen och läst lite. Jag är trött! Höll på att somna där ute i värmen. Har träning ikväll iallfall. Sen blir det nog bara lugnt.

Nu ska jag se lite tv och vila ett tag så jag orkar med träningen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0