BALKLÄNNINGEN FIXAD

Hittills har det varit en riktigt bra dag! Skola till ca 11. Hade NK och fick veta mitt betyg, VG! Gissa om jag är glad, jag trodde verkligen inte att jag skulle få det. Sen så planerade vi lite till studentveckan, satan så kul det kommer att bli! Efter det så åt vi lunch sen gick jag på stan med Emelie. Och vet ni vad? Jag har hittat en balklänning! En vit enkel klänning. Den var då inte speciellt dyr heller, tur det.  Nu ska jag bara hitta några snygga skor också!


Just nu sitter jag hos Marcus. Har just fixat mitt hår till ikväll. Lockade det med plattången. Det blev riktigt bra faktiskt. Ikväll är det som sagt Balzac som gäller. Är lite besviken att jag inte fick med mig Emelie! Men som tur är har jag mina grabbar. Sen så blir det nog även att fara förbi Bergsbyn ett tag och träffa Vickan. Blir nog ball!




Var tänkt att jag skulle ta kvart i 4 bussen in till stan igen för att hjälpa Marcus att välja en skjorta til balen och studenten. Men jag orkar verkligen inte! Så han får klara sig med sin mamma. Men hon har ju bra smak så jag är inte orolig!

Nu ska jag se lite Vänner, puss!


Kommentarer
Postat av: Umeli

Jag tar igen fyllan i morgon ;P

2009-05-08 @ 16:10:18
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0