EUROVISION SONG CONTEST

Har suttit och tittat på Semifinal 1 i Eurovision song contest. Jag måste säga att vissa låtar är skrämmande dåliga! Nått av det värsta jag har hört. Jag förstår inte hur de kan tro att de ska kunna gå vidare på något sånt. Har skrattat åt många bidrag ikväll, dels för att det inte kan sjunga och dels för alla konstiga kläder som de har på sig. Det blir lite för mycket. Vårat bidrag dög väl. Hon sjunger riktigt bra. Men jag märkte att hon hade väldigt mörk röst när hon sjöng som vanligt. Lät lite tufft.

Annars så har det varit en bra dag faktiskt. Jobbade som sagt på dagiset och som alla vet så är barn väldigt frågvisa så jag fick många frågor. För varje svar jag gav dem så fick jag höra ett " varför då? " . Lite less blev man tillslut när man inte orkade komma på nya svart till " Varför då? ". Haha, men barn är charmiga. Och snoriga märkte jag även idag.

Efter middagen så drog jag och solade. Jag somnade direkt jag la mig där. Jag har verkligen varit helt slut idag. Nu ligger jag i sängen med huvudvärk. Jag får se hur jag mår imorgon, om det blir apu:n eller inte. Som jag mår nu så tror jag icke det. Men vi får väl se.

Nu får ha en bra kväll/natt!

Sverige kom till finalen fick jag just se! Härligt!

Jag tror det kommer gå riktigt bra för Norge faktiskt. Riktigt skön låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0