PB - SATC

Godmorgon!

Jag har vaknat för ett bra tag sen. Ont i hela kroppen efter gårdagens träning. Igår kväll blev det mys framför Twilight. Min syster tvingade mig att se den igen och jag tvingade Marcus att se den för första gången. Han såg inte så road ut, hah!

Idag tror jag inte det händer så speciellt mycket. Mor min ska bort så det blir nog så att jag och Marcus lagar middagen. Jag vill ha vårrullar! Underbart goda! Ikväll får vi se vad som händer.

Jag tänkte tipsa er om en sida som just nu ligger på mina favoriter, eftersom att jag älskar serier! En sida där ni kan se allt från Prisonbreak till Sex and the city, gratis! Alla mina favoritserier finns där iallfall!

Här har ni sidan!

Jag tror jag ska ta mig ut på en promenad! Ska försöka få med mig min sytser. Jag känner att jag behöver lite frisk luft!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0