HELGEN

Godmorgon! Jag kanske ska ta och berätta vad som har hänt i helgen, det var ju ett tag sen jag skrev. I fredags så gick jag på stan HELA dagen. Med min syster. Hittade några snygga tröjor. En mascara och en ny börs. Det behövdes verkligen. Det var riktigt trevligt. Men hade grymt ont i fötterna senare på kvällen.





Igår så spelade jag match. Vi mötte Röbäck och vann med 6-2. Inte dåligt det inte! Senare på kvällen blev det att fara ut och fiska en stund. Jag fick aborrar faktiskt. De flesta var små fast en lite större. Men det spelade ingen roll, det var så fint vädet så det var skönt att bara sitta där! När vi kom hem bakade vi lite sen blev det bara mys.

Nu har jag vaknat för ett tag sen och ska gå och kika om min älskling är vaken, ha en bra dag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0