BROWNIE

Hej!

Dagen har gått riktigt fort! Det trodde jag inte att den skulle göra. Dagarna brukar inte gå fort när man har APU. Vi fick sluta lite tidigare eftersom att vi hann klart det vi skulle göra och det var inte värt att börja med något nytt. När jag kom hem så tog jag en lång dusch, hur skönt som helst. Har plockat mina ögonbryn och målat tånaglarna, hah! Ska iväg och sola vid halv 6.



Senare ikväll blir det nog att fara ut och springa med min syster och sedan efter det Desperate housewives såklart!

Jag är så taggad för imorgon! Tror det kommer att bli riktigt roligt!

Nu ska jag äta, sen dra iväg och sola! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: BrunettPatten - I'm perfect, just the way I am

desperate housewives är så fuckin' braa <33 :)

2009-05-26 @ 17:59:34
URL: http://brunettpatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0