GODNATT

Helt seriöst har jag ont i hela kroppen! Och då menar jag hela. Träningen idag gick som jag trodde, segt som fan. Jag hade ingen ork alls kände jag. I slutet så körde vi intervaller också som pricket över i:et. Men sånt får man stå ut med ibland, bara att bita ihop!

Ligger i sängen just nu och ser Scrubs. Har suttit med ett arbete om Folkpartiet. Gjorde det lätta mer orkade jag inte just nu. Ska nog försöka sova. Imorrn blir det jobb sen in till stan till Marcus. Måste även plugga lite måleri imorrn. Han nämligen ett prov på måndag som innehåller allt vi har gjort de här 3 åren. 140 frågor var det visst. Men det ska nog fixa sig.

Ska bli skönt att få sova lite nu, men jag gruvar mig för hur ont jag kommer att ha imorrn när jag vaknar, haha! Tänkte lägga in lite bilder sen från hemavan senare. Eller så fort jag får dom av Lisa, eftersom att min kamera är trasig kunde jag inte ta några kort. Jag blir tokig, jag måste ha en kamera! Får försöka fixa det där på något sätt.

Nu ska jag sova, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0