MÅNDAG

Im hooome, eller har varit det ett tag. Slutade vid halv 2, gick på stan ett tag och hittade en riktigt snygg skjorta på rea! Hur snygg som helst. När jag kom hem stack jag iväg och solade en sväng. Nu sitter jag och har nyss ätit middag. Har träning vid 6 och efter den så har vi visst fotbollsmöte fick jag veta.

Har inte tid med möten egentligen, har massor att göra! Skolarbeten som ska in osv, men det blir bara att traska dit ändå.

Nu ska jag kika runt lite innan träningen, pussss

Förresten, någon ville att jag skulle visa min andra tutuering, min första alltså. Hittade bara en bild då den var nygjord. Och jag har ingen kamera just nu så kan inte ta en ny bild heller, hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0